BULAANNNNN :D


nur intan lyeanna bt . rosli


sahabat sampai mati :) aku sayang dia . dia baik , cantik pulak tu . *oops , i mean comell . ngeee . aku tak tahu macam mana kitorang boleh rapat sebab dulu , kitorang tegur pun tak . sekarang , nak ke mana sentiasa samasama . kitorang selalu tengok bulan and bintang samasama . stay up malam malam semata mata nak tengok bintang je . memang cantik . dia selalu story kat aku macam macam . selalu sangat buat lawak . everytime kot . penah hari tu dia sedih . bosan gila kalau dia tak ceria , tak buat lawak . aku tak suka time dia tak de mood or time dia tak sihat and time dia sedih . boossaaaaaaaaan sangatttttt . di ni selalu gigit aku sampai orang ingat kan lovebite . heh , memang sakit lah . aku gigit dia , ada bekas jugak . ngeeee :) aku penah sampai nak menangis time dia gigit tu . heee :) sakit ouh . 

*p/s : intan , jangan percaya cakap usop tu tau .