kembali ber-posting :D :D

dah lama gila tk update blog . hmm , orang busy lah katakan . hihihiihihih :) actually , bukan busy pun sebenarnya . just , malas  tkde masa je . selama berabad tk update blog ni , macam2 dah berlaku . yang paling ketara ialah , I AM SIXTEEN NOW ! :D hihihihi dah besar dah aku rupanya . teringat lagi dulu time kecik2 , main basikal macam tk ingat dunia . haih , budak2 betul . ahahahhaha :D tp tu dulu je la . sekarang ni , mana main dah basikal2 tu semua . moto je la . walaupun tk pandai bawak , selalu pegi jalan2 dengan kakak round2 taman . dulu aku tk lepas pmr lg , tp sekarang aku dah jadi pelajar lepasan pmr . hehehhehehe bangga :D dulu cuak2 pasal result pmr , tp sekarang result pmr pun dah tahu . jangan tanya result aku berapa . and sekarang tengah cuak fikir pasal spm yang akan datang pulak . ohhhmaaaaaiiiiii takut nyaaaaaa . dulu , classmate aku ada 29 orang . sekarang ada 30 orang pulak , tapi bukan orang yang sama . ada berapa kerat je la  ada segelintir je la . ramai yang dah pindah maktab lain and ramai yang baru masuk . tk nak budak baruuuu aku susah sikit nak ngam  get closer dengan budak baru ni . almaklumlah , aku kan pemalu hihihihi ;) aku kena amik masa yang lama untuk okay dengan diorang semua .


okay , see ya ;)